
Organizatorul: Tombola online este organizata de [Grabz Development Inc], inregistrata in
[Romania],
Eligibilitate: a. Tombola este deschisa persoanelor cu varsta de cel putin 18 ani. b. Angajatii,
reprezentantii si membrii familiei organizatiei nu sunt eligibili sa participe la tombola.
Participarea: a. Pentru a participa la tombola, participantii trebuie sa se inregistreze pe
platforma online [www.grabz.ro] si sa completeze toate informatiile solicitate. b. Participantii
trebuie sa furnizeze informatii corecte si actualizate la inregistrare. c. Fiecare participant
poate avea o singura inregistrare.
Premii: a. Premiile oferite in cadrul tombolei vor fi specificate in detaliu pe [www.grabz.ro] si
pot fi supuse modificarilor fara notificare prealabila. b. Premiile nu pot fi transferate, vandute
sau convertite in bani.
Selectia castigatorului: a. Castigatorii vor fi selectati in mod aleatoriu prin utilizarea unui
generator de numere aleatorii sau a unui algoritm echivalent. b. Castigatorii vor fi anuntati
prin intermediul adresei de e-mail furnizate la inregistrare sau prin apel telefonic. c. Daca un
castigator nu raspunde in termen de 21 (douazeci si unu) de zile de la notificare sau nu
indeplineste cerintele de eligibilitate, premiul va fi oferit altui participant in mod aleatoriu.
Protectia datelor cu caracter personal: a. Organizatorul se angajeaza sa protejeze datele cu
caracter personal ale participantilor si sa le utilizeze in conformitate cu legislatia in vigoare si
Politica de Confidentialitate.
Limitarea raspunderii: a. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru eventualele
defectiuni tehnice sau intarzieri care pot afecta participarea sau acordarea premiilor.
La inscrierea in Grabz, participantii vor trebui sa bifeze pe site-ul sau aplicatia respectiva ca au
citit si acceptat acesti termeni si au fost de acord sa fie obligati de acestia.
1) Toate competitiile sunt operate de Promotor, iar Promotori-ul este sponsorul oficial al fiecarei competitii, cu exceptia cazului in care se specifica altfel. In cazul in care produsul provine de la un partener Grabz, Promotorul este autorizat de respectivul partener Grabz sa ofere Produsul sau Produsele lor ca Premii in competitii.
2) Prin trimiterea unei participari, a unei participari prin intermediul siteului
www.grabz.ro, participantii sunt de acord sa respecte acesti termeni. Daca nu sunteti
de acord sa fiti obligat, nu cumparati bilete Grabz si nu trimiteti o participare.
3) Pentru a achizitiona in mod valabil bilete Grabz si a intra in mod valabil intr-o
competitie, un vizitator trebuie sa devina un utilizator inregistrat completand toate
detaliile din formularul de membru de pe site-ul sau aplicatia Promotorului sau sa se
autentifice prin intermediul uneia dintre platformele de socializare conectate, si apoi
fie:
a) Sa plateasca o suma pentru a achizitiona numarul dorit de bilete Grabz si astfel sa faca
o participare inainte de data de inchidere a acelei competitii specific
SAU
Achizitiile de bilete Grabz vor fi procesate de……………………………………... Aceasta va fi supusa termenilor si conditiilor furnizorilor de plata, care pot fi vizualizate pe site-ul lor.
4) Cumparatorii de bilete Grabz vor fi rugati sa furnizeze detaliile de contact, inclusiv o
adresa de e-mail si un numar de telefon. Aceste informatii vor fi procesate in
conformitate cu prevederile de mai jos si cu Politica de protectie a datelor si de
confidentialitate a Promotorului. Furnizorul de plata relevant al Promotorului va
solicita detaliile de plata cu cardul ale cumparatorului si poate solicita codul postal.
Dupa ce comanda de achizitionare a Biletelor Grabz este trimisa, plata cu cardul a
Utilizatorului inregistrat va fi aprobata electronic, iar Promotorul nu va pastra nicio
date de inregistrare a cardului Utilizatorului inregistrat.
5) Promotorul va stoca si prelucra informatiile personale ale participantilor. Informatiile
personale trebuie sa includa detalii referitoare
la cel putin o forma de contact
si vor fi
utilizate in urmatoarele scopuri:
a) A notifica orice castigator sau finalisti ca au castigat un premiu intr-o competitie;
b) A administra site-ul web si aplicatia si a desfasura competitiile; si
c) Dupa o extragere, a afisa numele complet, localitatea/judetul de resedinta si imaginea
de profil sau orice alta fotografie furnizata a castigatorului si, daca este cazul, a
finalistilor, pe site-ul web si/sau aplicatie si in comunicarile media despre competitii.
6) Toti participantii sunt responsabili in mod exclusiv si complet de furnizarea
Promotorului a unor detalii de contact precise si actuale.
7) Promotorul nu va fi in niciun fel responsabil pentru nicio defectiune sau incapacitate
de a intra in contact cu orice participant datorita unor erori, omisiuni sau inexactitati
in detaliile de contact furnizate de participanti sau in alt mod.
8) Promotorul nu va accepta:
a) Responsabilitatea pentru participari pierdute, ratacite, deteriorate sau intarziate in
tranzit, indiferent de cauza, inclusiv, de exemplu, defectarea echipamentului,
defectarea tehnica, sistemele, satelitii, reteaua, serverul, hardware-ul sau software-ul
computerului de orice fel; sau
b) Orice alta dovada pretinsa de participare la competitie in afara celor inregistrate de
sistemul site-ului web sau al aplicatiei sau de Promotor.
9) O participare la tombola grabz, va fi declarata nula (fara nicio rambursare) daca
Participantul se angajeaza in:
a) Orice forma de frauda, fie ea reala sau aparenta;
b) Reprezentare frauduloasa;
c) Ascundere frauduloasa;
d) Hacking sau interferenta cu buna functionare a Site-ului sau Aplicatiei;
e) Sau modificarea sau utilizarea neautorizata a oricarui cod care constituie Site-ul sau
Aplicatia (de exemplu, utilizarea oricarei informatii din codul Site-ului pentru a obtine
un avantaj fata de alti Participanti).
10) Fiecare Participant individual poate depune pana la numarul maxim de intrari
specificat in total pentru orice Competitie in parte.
11) Doar Intrarile valabile vor avea dreptul sa participe la o Competitie si sa fie eligibile
pentru a castiga un Premiu intr-o Competitie.
12) Toate fondurile platite Promotorului in schimbul Biletelor Grabz, precum si toate
Intrarile la orice Competitie sunt definitive. Rambursarile nu vor fi acordate in niciun
moment, cu exceptia circumstantelor descrise in termenii 28 si 42.
13)
Pentru ajutor suplimentar in legatura cu Tombola, va rugam sa ne
contactati utilizand
iconita de chat de pe Site sau Aplicatie.
14) Competitiile sunt deschise pentru participare doar persoanelor fizice
(adica nu
companii limitate, parteneriate sau societati cu raspundere limitata)
in varsta de 18
(optisprezece), cu exceptia Promotorului, a familiei promotorului si angajatilor
acestuia.
15) Doar Utilizatorii inregistrati sunt eligibili sa participe la orice Competitie.
16) Prin participarea la o Competitie, toti Participantii confirma ca sunt eligibili sa o faca si
eligibili sa revendice orice Premiu acordat in cadrul Competitiei relevante. Promotorul
poate solicita oricarui Participant, inclusiv oricarui Castigator si/sau al oricaror
Finalisti, sa furnizeze dovezi ca sunt si au fost eligibili sa intre intr-o anumita
Competitie.
17) Promotorul nu va accepta si nu va rambursa Intrarile care sunt:
a) generate automat de computer;
b) completate de terti;
c) platite cu un card de debit/credit care apartine unei alte persoane decat
Participantul
d) modificate, reconstruite, falsificate sau alterate; sau
e) incomplete.
18) Promotorul isi rezerva toate drepturile de a discalifica Participantii daca conduita lor
este contrara spiritului sau intentiei Competitiei in care au intrat.
19) Participarile in numele altor persoane fizice nu vor fi acceptate, iar contributii comune
nu sunt permise. Utilizatorii inregistrati nu pot crea mai mult de un cont pentru a juca
sau a beneficia de pe urma acestuia, indiferent daca conturile suplimentare sunt
create sub nume false sau nu. Daca Promotorul descopera ca participarile sunt
realizate de aceeasi persoana din mai multe conturi, toate aceste intrari vor fi anulate,
iar Promotorul va avea dreptul sa revendice orice Premii castigate de conturile
suplimentare.
20) Prin participarea la Competitie, Participantii garanteaza ca toate informatiile pe care
le transmit sunt exacte, adevarate, actuale si complete. Promotorul isi rezerva dreptul
de a discalifica orice Participant (in intregime la discretia Promotorului) daca exista
motive rezonabile sa creada ca Participantul a actionat in incalcarea unuia dintre
acesti Termeni.
21) Promotorul isi rezerva dreptul de a inchide sau suspenda Contul unui Utilizator
inregistrat (si de a impiedica persoana care a creat Contul sa participe in viitoarele
competitii utilizand o alta adresa de e-mail) in orice moment si din orice motiv. Fara a
limita propozitia precedenta, Promotorul va avea dreptul de a inchide sau suspenda
contul unui Utilizator inregistrat in urmatoarele situatii:
a) Utilizatorul inregistrat adreseaza injurii, informatii eronate sau neadevarate
personalului Promotorului, pe retelele sociale, site-urile de recenzii etc.;
b) Utilizatorul inregistrat a intrat in faliment;
c) Promotorul considera ca Utilizatorul inregistrat a utilizat Site-ul sau Aplicatia intr-un
mod fraudulos sau in scopuri ilegale si/sau nelegitime sau improprii;
d) Promotorul considera ca Utilizatorul inregistrat a utilizat Site-ul sau Aplicatia intr-un
mod incorect, a inselat in mod deliberat sau a profitat in mod injust de Promotor sau
de oricare alt Utilizator inregistrat sau daca Contul Utilizatorului inregistrat este
utilizat in beneficiul unei terte parti;
e) Promotorul este solicitat sa contacteze organele de politie, de orice autoritate de
reglementare sau instanta;
f) Promotorul considera ca oricare dintre evenimentele mentionate in literele ‘a.’ pana
la ‘d.’ poate fi avut loc sau este posibil sa se intample; sau
g) Contul Utilizatorului inregistrat este considerat inactiv.
22) Daca Promotorul inchide sau suspenda Contul Utilizatorului inregistrat din oricare
dintre motivele mentionate in literele ‘a.’ pana la ‘f.’ de mai sus, Utilizatorul
inregistrat va fi raspunzator pentru orice reclamatii, pierderi, responsabilitati, daune,
costuri si cheltuieli suferite sau suportate de Promotor ca urmare a acestui fapt si va fi
obligat sa despagubeasca si sa mentina Promotorul in siguranta la cerere pentru
acelasi. In circumstantele mentionate in literele ‘a.’, ‘b.’, ‘f.’ si ‘g.’ de mai sus,
Promotorul poate alege sa ramburseze orice intrari restante Utilizatorului inregistrat.
In aceleasi circumstante mentionate in propozitia precedenta, Promotorul isi rezerva
dreptul de a disqualifica orice Intrari care au fost deja inscrise intr-o Competitie pentru
care tragerea nu a avut inca loc.
23) Castigatorul si eventualii Castigator(i) Secundari ai fiecarei Competitii vor fi
determinati si vor primi Premiile relevante specificate pe Site si in Aplicatie in
conformitate cu acesti Termeni.
24) Extragerea pentru determinarea Castigatorului si, daca este cazul, a eventualilor
Castigatori Secundari va avea loc la Data Extragerii.
25) Cu exceptia situatiilor care nu depind de controlul Promotorului (de exemplu, o cadere
a serverului care dureaza o perioada semnificativa), Promotorul poate prelungi Data
de finalizare a unei Competitii.
26) In Ziua Extragerii unei Competitii:
a) va avea loc o Extrageri pentru determinarea Castigatorului,
iar Premiul va fi
acordat Castigatorului sub rezerva finalizarii verificarilor KYC conformificate in
termenul 35;
b) daca Competitia prevede unul sau mai multi Premii pentru Castigatorii Secundari,
va avea loc o sau mai multe Extrageri pentru determinarea Castigatorilor
Secundari, care vor primi Premiile asociate, sub rezerva
finalizarii verificarilor KYC
conformicate in termenul 35.
c) Extrageriile vor fi transmise live pentru a asigura transparenta.
27) Daca Castigatorul sau Castigatorii Secundari nu pot fi contactati de catre Promotor in
termen de 21 (douazeci si unu) de zile de la primirea notificarii privind statutul lor de
Castigator prin e-mail si/sau telefon, furnizate in detaliile de contact transmise in
Intrarea lor, Promotorul va avea dreptul de a acorda Premiul lor Urmatorului
Participant Extras, avand ca efect faptul ca primul Castigator Secundar (daca este
cazul) devine Castigatorul, al doilea Castigator Secundar (daca este cazul) devine
primul Castigator Secundar, si tot asa. Orice Castigator sau Castigator Secundar
alternativ trebuie sa respecte, de asemenea, cerinta de contact de 21 (douazeci si una)
zile mentionata mai sus.
28) Promotorul va depune toate eforturile sale pentru a asigura si mentine caracterul
aleator al Extragerii. Extragerile sunt efectuate in prezent in direct,
folosind un
generator de numere aleatoriu
. In cazul in care apare vreo defectiune mecanica legata
de extragere (cum ar fi extragerea unui numar incomplet), extragerea va fi anulata si
reluata odata ce defectul a fost remediat, sau, in caz contrar, folosind o metoda
alternativa de extragere aleatorie. Rezultatele Extragerii sunt finale, iar Promotorul nu
va purta nicio corespondenta in legatura cu aceasta.
29) La cererea Promotorului, Castigatorul si, in cazul in care este cazul, orice Castigator
Secundar vor trebui sa furnizeze o identificare personala, cum ar fi permis de
conducere sau pasaport, precum si o factura recenta de utilitati sau alt document
oficial care sa confirme adresa lor, pentru a-si dovedi identitatea si varsta, ca
participarea lor, au fost facute in conformitate cu acesti Termeni, si ca nu exista
impedimente legale (in conformitate cu orice lege aplicabila din Romania sau
internationala) ca Castigatorul sau orice Castigator Secundar sa primeasca orice
Premiu in cadrul Competitiei relevante. Promotorul poate refuza livrarea Premiului
catre Castigator si orice Castigator Secundar daca identificarea personala solicitata nu
este primita. In cazul in care Promotorul crede in mod rezonabil ca poate exista un
impediment legal in acordarea unui Premiu unui Castigator sau Castigator Secundar,
Promotorul poate suspenda acordarea unui astfel de Premiu pana cand problema
legala este rezolvata sau, in opinia rezonabila a Promotorului, daca aceasta problema
nu poate fi rezolvata, acorda acel Premiu in mod similar cum este stabilit in termenul
32.
30) In cazul in care Castigatorul sau Castigatorul Secundar castiga un vehicul, cu exceptia
cazului in care Promotorul alege la discretia sa sa livreze vehiculul, Castigatorul sau
Castigator Secundar va trebui sa se deplaseze la birourile Promotorului sau la o locatie
convenita in comun pentru a ridica Premiul. Pentru castigatorii din afara Romaniei,
inregistrarea si transportul vor fi responsabilitatea Castigatorului sau Castigatorului
Secundar.
31) Promotorul are dreptul sa refuze livrarea unui Premiu la o cutie postala sau orice alta
locatie care poate fi utilizata pentru a ascunde identitatea unui Castigator, in scopul de
a se asigura ca un Premiu nu este livrat unui Castigator fraudulos.
32) In cazurile in care Promotorul suspecteaza in mod rezonabil ca a avut loc o frauda
si/sau o persoana a intreprins masuri pentru a obtine un avantaj neloial si
neintentionat fata de alti Participanti in orice Competitie, Promotorul are dreptul sa
refuze livrarea oricaror Premii pe care persoana suspectata le-ar fi castigat.
Promotorul are dreptul sa foloseasca orice castiguri legitime in cadrul Competitiilor
pentru a compensa o suma datorata de catre o persoana, indiferent cum a fost
generata acea obligatie.
33) In cazurile in care Premiul consta intr-o experienta, care poate include, de exemplu,
vacante in tara si in strainatate, excursii de o zi si evenimente sau ocazii unice,
Castigatorul Premiului sau orice Castigator Secundar va fi contactat fie de Promotor,
fie de un Partener Grabz pentru a aranja livrarea experientei. Daca Castigatorul sau
Castigatorul Secundar nu reuseste sa confirme detaliile necesare (de exemplu,
persoanele care vor participa la experienta, data dorita a experientei, etc.) in termen
de 14 zile de la momentul in care a fost contactat, atunci se recunoaste ca, in unele
cazuri, anumite elemente ale Premiului pot sa nu fie disponibile, in acest caz
Promotorul si Castigatorul/Castigatorul Secundar vor aranja o experienta alternativa
in mod reciproc convenabil, pana la aceeasi valoare ca Premiul original. In cazul in care
se face o rezervare cu un furnizor tert, Castigatorul sau Castigatorul Secundar trebuie
sa se puna in contact cu Promotorul inainte de a face rezervarea pentru a confirma
toate elementele experientei (de exemplu, zboruri, date de calatorie, numar de
persoane), astfel incat Promotorul sa poata asigura livrarea integrala a Premiului in
datele dorite, deoarece adesea aceste elemente sunt rezervate cu furnizori diferiti si
necesita coordonare. In cazurile in care Castigatorul sau Castigatorul Secundar nu
confirma detaliile cu Promotorul inainte de a face rezervarea experientei si apar
complicatii, Promotorul va oferi inlocuitor pana la valoarea totala a Premiului original
in cazul in care este posibil, dar nu va avea nicio alta raspundere fata de Castigator sau
Castigator Secundar.
34) Promotorul nu garanteaza in niciun fel si nu ofera nicio garantie in ceea ce priveste
valoarea Premiului, starea acestuia, istoricul sau alte aspecte asociate cu Premiul.
35) Partenerul Grabz sau Promotorul poate, pentru orice Competitie pentru care a furnizat un Premiu, specifica o Organizatie de Caritate catre care va fi donat un procent din totalul vanzarilor de bilete Grabz. Promotorul sau Partenerul Grabz va face Donatia Caritabila dupa extragere.
36) Promotorul are dreptul, cu consimtamantul castigatorului, sa anunte si sa publice oricare dintre informatiile mentionate in termenul 10(c) referitoare la Castigatorul si Castigatorii Secundari ai oricarei Competitii pe Website si prin campanii de marketing prin email, precum si pe paginile/site-urile de socializare asociate Promotorului, cum ar fi Facebook, Instagram si Tik Tok, Youtube etc. Promotorul poate solicita, de asemenea, Castigatorului si/sau Castigatorilor Secundari sa participe la alte solicitari rezonabile de publicitate.
37) In masura in care legea o permite, promotorul, agentii sau distribuitorii sai nu vor fi in
niciun caz responsabili sau raspunzatori sa compenseze niciun participant sau sa
accepte orice raspundere pentru orice pierdere, daune, vatamare personala sau deces
survenite ca urmare a inregistrarii unei participari, sau in legatura cu utilizarea unui
premiu de catre castigator sau locurile 2 obtinute prin orice concurs, cu exceptia
cazului in care decesul sau vatamarea personala este cauzata de neglijenta sau frauda
a promotorului, sau a agentilor, distribuitorilor sau angajatilor acestuia. Drepturile
legale ale castigatorului nu sunt afectate.
38) Raspunderea promotorului fata de fiecare participant este limitata la valoarea totala a
taxelor de participare platite de acel participant.
39) Promotorul nu isi asuma nicio raspundere pentru erori sau omisiuni cuprinse in
descrierea oricarui premiu acordat in cadrul concursurilor de pe site-ul sau aplicatia
web, sau in valoarea premiului, sau orice alta descriere sau specificatie sau orice alta
parte a site-ului sau aplicatiei web. Este responsabilitatea fiecarui participant (si in
special a castigatorului si locurilor 2) sa se asigure in privinta exactitatii acestor detalii
si/sau oricarui continut de pe site-ul sau aplicatia web.
40) Promotorul nu isi asuma nicio raspundere pentru erori sau omisiuni cauzate de eroare
umana sau defectiuni tehnice in infrastructura tehnologica a promotorului. Aceasta
limitare a raspunderii se aplica in situatii in care erorile sau defectiunile duc la
sistemul sau angajatii promotorului platind in mod eronat sau promitand sa plateasca
premii sau alternative in bani pentru utilizatorii inregistrati, utilizatorii inregistrati
castigand premii intr-un mod rezonabil neintentionat, sistemul extragand un concurs
de doua ori, biletele selectate pentru vanatoarea de comori fiind disponibile pentru
utilizare, si asa mai departe. In astfel de situatii, nu vor fi acordate premii si, cu
exceptia unui ramburs complet acordat utilizatorului inregistrat (sau a unui credit pe
site in cazul in care utilizatorul inregistrat prefera acest lucru), promotorul nu va avea
nicio alta raspundere din orice motiv. Emailurile de confirmare si alte comunicari de la
promotor nu constituie acceptarea niciunei tranzactii pe site-ul sau aplicatia
promotorului.
41) Promotorul nu isi asuma nicio raspundere pentru neprimirea sau problemele legate de
primirea unui premiu cauzate de erori in informatiile furnizate de catre castigator sau
locul 2, cum ar fi detalii incorecte ale contului bancar sau o adresa de livrare gresita.
42) Promotorul nu va fi un administrator al niciunor taxe de participare primite, cu
exceptia cazului in care este supus unui acord contractual specific cu un partener
Grabz sau o organizatie de caritate in acest sens.
43) Promotorul isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula orice concurs in orice moment,
fie inainte, fie dupa primirea participarilor prin intermediul formularului online sau
prin posta sau telefonic. In cazurile in care o eroare umana sau tehnica a condus la
acordarea unuia sau mai multor premii intr-un mod nedrept sau la dezavantajarea
participantilor, promotorul isi rezerva dreptul de a anula concursul, de a nu acorda
niciun premiu pentru acel concurs si de a returna taxele de participare platite direct
participantului. Aceasta se aplica chiar si in cazul in care premiile au fost deja
castigate, deoarece fiecare participant trebuie sa aiba aceeasi sansa de castig pe bilet
in fiecare concurs. Daca un concurs este anulat din cauza actiunilor promotorului si nu
din cauza partenerului Grabz sau a oricarei alte entitati asociate cu concursul,
promotorul va returna taxele de participare platite de fiecare participant sub forma de
44) promotorul isi rezerva dreptul de a anula orice concurs in cazul in care se emite o
cerere sau o hotarare de lichidare a promotorului, se emite o cerere pentru numirea
unui administrator pentru gestionarea afacerilor promotorului, apar circumstante care
dau dreptul unui tribunal sau unui creditor de a numi un administrator sau un
manager sau care dau dreptul unui tribunal de a emite o hotarare de lichidare, sau
promotorul intreprinde sau sufera orice actiune similara ca urmare a unei datorii sau
se face o cerere la tribunal pentru protectie impotriva creditorilor sai de catre
promotor.
45) Promotorul isi rezerva dreptul de a face modificari rezonabile la acesti Termeni in
orice moment, cu efect imediat dupa publicarea acestor modificari pe site-ul si
aplicatia web. Astfel de modificari nu vor afecta nicio participare prin formularul
online, prin posta sau telefonica primita anterior momentului acestor modificari.
46) Acesti termeni nu creeaza sau nu pot fi interpretati ca o forma de contract, parteneriat
sau alta intelegere intre orice participant si promotor.
47) Toate concursurile promovate de promotor, administrarea acestora si toate
activitatile asociate vor fi guvernate de legile Romaniei, iar toate partile se supun
jurisdictiei exclusive a tribunalelor din Romania.
Va rugam sa retineti ca pe parcursul Termenilor, sunt utilizate forme de plural ale termenilor
scrise cu majuscule si au aceeasi semnificatie precum cea prezentata mai jos.
Cont: inseamna contul Grabz al Utilizatorului inregistrat.
Aplicatie: inseamna aplicatia mobila Grabz, in curand disponibila atat pe platforma iOS, cat si
pe platforma Android.
Organizatie caritabila/caritati: inseamna organizatiile de caritate sau cauzele caritabile care
pot fi specificate de catre un partener Grabz sau promotor pentru un anumit concurs.
Donatie caritabila: inseamna procentul din totalul vanzarilor de bilete Grabz pentru un
concurs care va fi platit organizatiei de caritate sau cauzelor caritabile specificate de
partenerul Grabz.
Data de inchidere: inseamna data la care un concurs se inchide.
Concurs: inseamna orice tragere la sorti operata de promotor pe site-ul si/sau aplicatia web
Grabz la care se aplica acesti Termeni, in care participantii trimit participari, prin intermediul
site-ului si aplicatiei pentru sansa de a castiga premii.
Tragere la sorti: inseamna selectia aleatorie a unei participari, din totalul participarilor, care
are loc la data de tragere relevanta a concursului pentru a determina castigatorul si, daca este
cazul, orice locul 2.
Data de tragere la sorti: inseamna data la care are loc tragerea la sorti, care va fi mai devreme
decat data de inchidere a concursului relevant sau momentul in care concursul este epuizat.
Participant: inseamna orice persoana fizica (cu exceptia unei societati comerciale, a unei
asocieri sau a unei societati cu raspundere limitata) care trimite in mod valabil o participare,
participare prin posta sau participare telefonica la un concurs, in conformitate cu acesti
Termeni.
Participare: inseamna o participare valida si completata de catre participant prin intermediul
site-ului sau aplicatiei pentru a avea o oportunitate de a castiga un premiu.
Taxa de participare: inseamna taxa de participare platibila ca conditie pentru trimiterea unei
participari valide. Taxa va fi specificata in mod clar pentru fiecare concurs si poate varia intre
concursuri.
Formular de inscriere: inseamna formularul care trebuie completat, cu exceptia cazului in
care se foloseste autentificarea prin intermediul retelelor sociale, pentru ca un vizitator sa
devina un utilizator inregistrat.
Organizatie caritabila partenera: inseamna una dintre organizatiile de caritate care pot fi
selectate pentru a fi sponsorizate de catre Utilizatorii inregistrati, pentru a primi donatii in
conformitate cu procedura prevazuta in termenul 43.
Premiu: se refera la bunul sau serviciul specificat in fiecare concurs pe care castigatorul sau
locul 2 al acelui concurs il poate primi. Premiul acordat castigatorului si/sau locului 2 nu poate
fi inlocuit cu niciun premiu de valoare echivalenta, cum ar fi un premiu in bani, doar din cauza
unei solicitari a castigatorului si/sau locului 2. Promotorul isi rezerva dreptul de a oferi un
premiu in bani ca alternativa la premiul specificat in concurs si de a oferi un premiu de
valoare egala sau mai mare daca, dintr-un motiv oarecare, premiul nu mai este disponibil din
cauza imprejurarilor care nu tin de controlul participantului.
Valoarea premiului: inseamna descrierea valorii unui premiu al unui concurs.
Produs: inseamna un bun sau un serviciu detinut de un partener Grabz.
Promotor: inseamna Grabz, care este denumirea comerciala a Grabz Development inc, numar
de inregistrare……….., cu sediul social la adresa Grabz,……………………………………………..
Partener Grabz: se refera la o companie sau persoana fizica care incheie un acord cu
promotorul pentru a furniza unul sau mai multe produse.
Bilete/tickete Grabz: inseamna biletele virtuale pe care Utilizatorii inregistrati le
achizitioneaza pentru a participa la un concurs.
Utilizator inregistrat: inseamna un vizitator care a completat un formular de inscriere sau s-a
autentificat prin intermediul uneia dintre platformele de socializare, cum ar fi Facebook sau
Twitter etc. Utilizatorii inregistrati sunt eligibili pentru a trimite participari, participari prin
posta sau participari telefonice la orice concurs, in masura in care sunt eligibili sa o faca
datorita naturii concursului in sine.
Locul 2: inseamna participantii selectati pe locul doi, trei, patru si asa mai departe, in functie
de tragerile la sorti de pe data de tragere la sorti.
Premiul locului 2: inseamna premiul pe care un participant de pe locul 2 il va primi, cum poate
fi specificat intr-un concurs.
Credit de site: inseamna un sold de credit care poate fi aplicat pentru a reduce balanta de
plata a unui utilizator inregistrat.
Termeni: inseamna acesti termeni si conditii.
Raffle : inseamna o tombola in care sunt disponibile mai multe premii instantanee. Daca
numarul biletului listat pentru un premiu instantaneu in descrierea raffle-ului corespunde cu
numarul biletului unui participant, premiul instantaneu relevant va fi transferat posesorului
biletului. Premiile instantanee nu vor fi transferate unui posesor de bilet pentru niciun alt
motiv in afara corespondentei directe cu numarul biletului pe care participantul l-a obtinut.
Selectorul de bilete este dezactivat pentru acest tip de raffle, iar clientii cumpara bilete
alocate aleatoriu pentru sansa lor de a castiga.
Generatorul de numere aleatoare reale: inseamna software-ul Random.org creat de DR Mads
Haahr de la Scoala de Informatica si Statistica de la Trinity College Dublin din Irlanda. Acest
software specific utilizeaza zgomotul atmosferic pentru a asigura cel mai inalt nivel de
entropie si pentru a selecta un castigator cu adevarat aleatoriu pentru fiecare concurs.